Szálkásítasz? Ételek és italok, amik segítenek a testzsír csökkentésében

Elősegíti a zsírégetést természetesen. 12 zsírégető étel – a fogyókúra kiegészítői

fogyókúrás vadászok patak

Ételek és italok, amik segítenek a testzsír csökkentésében Sándor Alexandra Valéria Szeretnél egy kis változatosságot csempészni az étrendedbe? Nézzük, mi van az örökzöldnek számító csirke-rizs kombón túl — hiszen a változatosság gyönyörködtet!

Görög joghurt A görög joghurtban akár kétszer annyi fehérje is lehet, mint a többi fajtában. Ennek köszönhetően elősegíti a zsírégetést természetesen marad a gyomorban, több energiát igényel az emésztése, így hosszabban tartó teltségérzetet ad.

Érdemes zsírszegény változatot venned, minél kevesebb cukorral és adalékanyaggal.

7 trükk a zsírégetéshez

Fahéj Több kutatás is bebizonyította már, hogy a fahéj fogyasztása összefüggésben áll a vércukorszint stabilitásával. Akik ugyanis rendszeresen esznek fahéjat, azoknál hasonló életmódbeli tényezők mellett alacsonyabb vércukorszintet mértek — akár 2-es típusú cukorbetegek esetében is.

éget zsírt ugrál

Minden idők egyik legrégebbi fűszer- és gyógynövénye emellett segíthet az étvágy csökkentésében és az anyagcsere gyorsításában. A trópusi fák ágainak kérgéből származó fahéj nem mellesleg finom is.

  1. Zsírégető hét.
  2. Top 10 nem stimuláló zsírégető
  3. Keress receptre vagy hozzávalóra 3 házi csodaszer, ami segít a fogyásban - és még olcsó is!

Kávéba, teába, joghurtba bátran szórhatsz belőle, de gyümölcsökhöz is illik, például az almához vagy a banánhoz. Erős paprika A csípős paprika a benne lévő kapszaicin vegyületnek — kémiailag fenol alkaloidnak —köszönheti az aromáját. Ez bőségesen megtalálható a magyar csípős paprikában, a nemzetközi konyha kedvelői pedig a jalapeñóban és a habaneróban is találkozhatnak vele.

fogyni nincs légkondicionáló

A kapszaicin serkenti az anyagcserét és csökkenti az étvágyat — de tény, hogy csak rövid távon, és nem tűnik reálisnak minden étkezéshez ilyet fogyasztani. Kis mennyiségben hozzájárul az emésztőnedvek termelődéséhez, ami ugyancsak javítja az anyagcserét.

12 zsírégető étel – a fogyókúra kiegészítői

Egy csészényi adag 8 gramm egészségesen laktató fehérjét és 5 g anyagcsere-javító rostot tartalmaz. Emellett vas, cink, szelén és E-vitamin is van benne. Elkészítése pont olyan egyszerű, mint a rizsé. De nemcsak köretként fogyaszthatod, hanem például salátára is teheted, és az ínyencek akár desszertet is varázsolhatnak belőle.

Zöld tea A frissítő, egészséges ital úgynevezett katekineket tartalmaz. Ezek a polifenolok csoportjába tartozó vegyületek annyira hatékonyak, hogy már étrend-kiegészítő formájában is elérhetőek: az epigallokatekin-gallát, vagyis EGCG közülük a legismertebb. A legjobb anyagcsere- és zsírégetés-serkentő hatás kedvéért érdemes naponta többször is elkortyolnod egy-egy csészével.

Ha nemcsak felhörpinted, hanem át is adod magad a teázás élményének, akkor jelentősen csökkentheted a stressz-szinted is.

52 font fogyás

Grépfrút Étkezés előtt egy fél grépfrút vagy egy pohár grépfrútlé a benne található vízben oldódó rostoknak köszönhetően gondoskodik róla, hogy kevesebbet egyél. Az anyagcsere és az immunrendszer mellett jót tesz például a bőrnek, a vérnyomásnak és a szívnek is.

16 hetes Zsírégető Edzésprogram - Álomalak

Görögdinnye Magas víztartalmú zöldségekkel és gyümölcsökkel bátran jól lakhatsz. A görögdinnye is ilyen, ráadásul a likopin nevű antioxidáns vegyületből is sok van benne. Az antioxidánsok arról kapták a nevüket, hogy gátolják a sejtek oxidációs — vagyis károsodási, "elhasználódási", "öregedési" — folyamatait.

Stressz teszt 2. Bab — Talán még nem hallott a kolecisztokininről, de ez az egyik legjobb fogyasztó. Ez az emésztőrendszeri hormon nem más, mint természetes étvágycsökkentő, mely a babban nagy mennyiségben található. Mindemellett rostokban gazdag, és koleszterinszint csökkentő hatással is bír. Saláta — Hajlamos az étkezések során degeszre enni magát?

Alma Szintén magas a víz- és rosttartalma. Érdemes héjával együtt fogyasztani a rostbevitel kedvéért, és mert a héjában található a legtöbb antioxidáns. Fontos az is, hogy maga a gyümölcs sokkal több értékes tápanyagot rejt, mintha csak a levét innád meg.

A nyers alma rágása természetes módon tisztítja a fogakat, tehát a szájhigiéniának is jót tesz.

  • Görög joghurt Kutatások szerint, ha a kalciumot a tejtermékekben található aminosavakkal együtt fogyasztod, remek zsírégető kombót kapsz.
  • 12 zsírégető étel – a fogyókúra kiegészítői - Impress Magazin
  • Alenesse fehérjepor A piacon található összes fehérjeport kipróbáltam.

Párosíthatod fahéjjal vagy görög joghurttal, ha szeretnéd fokozni a zsírégető hatást és a gasztronómiai élményt. Bogyós gyümölcsök Az eper, a málna, a szeder és az áfonya mind a magas víz- és rosttartalmú gyümölcsök közé tartozik, ráadásul nagyon finomak is. Mentsvárat jelenthetnek az édesszájúak számára, akik egyébként másfajta desszertre csábulnának.

hogyan lehet elveszíteni az utolsó hasi zsírt

Minél sötétebb és élénkebb elősegíti a zsírégetést természetesen adott bogyós gyümölcs színe, annál több antioxidáns található benne. Nyers zöldségek Gondoltál már arra, hogy nyers zöldséget nassolj?

Kövess minket a Facebookon!

A frissen szeletelt vagy aprított zöldségek a chipsnél sokkal jobb ropogtatnivalót jelentenek, ráadásul meglepően alacsony kalóriatartalom mellett. A zeller- répa- vagy uborkadarabokat akár joghurtos öntetbe is mártogathatod, de akadnak, akik leheletnyi mogyoróvajat szeretnek rákenni, ami tápanyag-összetételét tekintve szintén kitűnő ötlet.

Édesburgonya A batáta ízvilága annyira gazdag és egyedi, hogy az elkészítéséhez nem kell semmi fakszni: elég egy kis fahéjjal megszórni. Így máris sokkal kevesebb kalóriát viszel be, mintha a hagyományos burgonyát ízesíted mindenfélével, például sajttal, vajjal vagy baconnel.

Az édesburgonya ráadásul igen gazdag káliumban, béta-karotinban, C-vitaminban és rostokban, tehát az anyagcsere nagy barátja. Tojás Egy közepes méretű tojás nagyjából 75 kalóriát és 7 g fehérjét tartalmaz. A fehérje és a sárgája olyan tökéletes tápanyagkoktélt jelent együtt — amennyiben megfelelő forrásból származik —, ami csak nagyon kevés élelmiszerről mondató el. A lutein a látás megőrzésében segít, a kolin az izmok épségét védi, a lecitin pedig főleg az idegrendszer működését segíti.

Kávé Szinte túl szép, hogy igaz legyen: az ital, ami életet lehel beléd, még az anyagcserédet is gyorsítja, így elősegíti a zsírégetést. Ez a hatás ugyanannak a vegyületnek köszönhető, ami egyúttal élénkít is: a koffeinnek. Viszont két okból is vigyáznod kell!

Egyfelől a tejszínes-cukros-szirupos elősegíti a zsírégetést természetesen valóságos kalóriabombát jelenthetnek, így a pozitív hatás kifejezetten a sima feketéről mondható csak el.

Zsírégetéshez súlyrutin

Másrészt pedig napi két adagnál több már árthat a vízháztartásnak, a szívnek és az érrendszernek, tehát fogyaszd mértékkel! Zabkása Nem véletlenül számít világszerte az egyik legkedveltebb reggelinek: elősegíti a zsírégetést természetesen kellemes az állaga, miközben csak úgy dúskál a rostokban. Melegen fogyasztva különösen jóleső teltségérzetet biztosít. Az egyébként egészséges zabkása ugyanakkor hizlalhat is, ha olyan "instant" fajtát választasz, amelyik tele van cukorral és adalékanyagokkal.

Jobb, ha otthon magadnak készíted zabpehelyből, aztán megszórod friss gyümölcsökkel és fahéjjal! Zöldségleves A friss zöldséglevesnek kitűnő a tápanyag-összetétele alacsony kalóriatartalom mellett.

Eleink nem véletlenül étkeztek úgy, hogy a főételt mindig leves előzte meg.

Ez az 5 anyagcsere fokozó segíti a zsírégetésed! Amikor az anyagcseréd valóban beindul, a testzsír szinte magától leolvad: tippjeinkkel fokozhatod a zsírégetést. Aktív anyagcserével hatékonyan serkented a zsírégetést, így könnyebben és gyorsabban fogysz majd — minden baljós anyagcsere-diéta vagy zsírégető készítmény nélkül. Elmondjuk az 5 legjobb tippet a mindennapi élethez, hogy természetes módon serkentsd az anyagcseréd, és ez által fokozd a zsírégetést. Nem is kell éhezned érte — éppen ellenkezőleg.

Ez ugyanis segít megelőzni a túlevést, és az emésztőrendszert is kíméli. Tanulság: ha spórolni szeretnél a kalóriákkal, ne a levest hagyd ki! Saláta Előételként, főételként vagy köretként is fogyaszthatod a friss zöldségekből — sőt: akár gyümölcsök hozzáadásával — készült salátát.

hívő isten természetfeletti fogyásért

Bátran próbálj ki bármilyen ízkombinációt! A lényeg, hogy okosan bánj az öntettel, mert az rengeteg pluszkalóriát jelenthet. Egy kis tökmag- vagy olívaolaj, ecet, esetleg fűszeres-joghurtos öntet szuper megoldás.