Hogyan lehet a leggyorsabban fogyni? - Fogyókúra | Femina

Tudod észlelni a fogyás, A fogyás elhanyagolt kulcsa: csodadiéták helyett serkentsd az emésztésed!

Tartalom

    Egészség Hihetetlen, mi segíthet a fogyásban! Ahogyan a meló vagy a suli, úgy a diétázás is jobban megy, ha tartasz benne egy kis szünetet. Ráadásul még többet is fogyhatsz ezzel a trükkel! Persze most nem azokra a kajákra gondolunk, amiket egyébként sem ennél meg. Sokkal inkább azokra, amiket legszívesebben egész nap csipegetnél, de tudod, hogy csak a popsid mérete bánja később.

    Nagyon sok fogyni vágyó fáradt már bele az örökös próbálkozásba, illetve ábrándult ki a különféle karcsúsító módszerekből amiatt, hogy a koplalással és a kalóriaszámolgatással eltöltött diéta befejezése után rekordgyorsasággal kúsztak vissza a keserves munkával leadott, túlságosan is ragaszkodó kilók.

    A tartós fogyás azonban nem tartozik a lehetetlen küldetések sorába: ahhoz, hogy sikerüljön elérned, ismerj meg néhány egyszerű módszert, melyek hatása tudományosan bizonyított. Lassan, kis lépésekben, de biztosan!

    egyszerű módszer a csípőzsír elvesztésére

    Fontos tudnod, hogy a nagyon gyors, egy-két hét alatt bekövetkező látványos súlyvesztés esetében még nem szabad előre innod a medve bőrére, amitől ugyanis tested ilyen rövid idő alatt megszabadul, az korántsem zsír, hanem főként víz, legfeljebb - és legrosszabb esetben - izom.

    Utóbbi különösen előnytelen, hiszen amellett, hogy legyengít, és veszélyezteti egészségedet, anyagcserédet is lelassítja.

    spa fogyni

    Ahhoz, hogy tested valóban zsírt égessen, időre és türelemre van szükség. A fokozatos és optimális súlyvesztés mértéke kiló hetente. Azonban ezt már azzal is könnyen elérheted, ha naponta kalóriát megspórolsz egy-egy kísértésbe ejtő desszerten, illetve szintén kalóriát elégetsz az edzés során.

    akaratlan fogyás amikor aggódni kell

    Nincs mese, mozogni kell! Hiába követed a lehető legegészségesebb diétát, ha mellette nem figyelsz arra, hogy elég időt szentelj testmozgásra. Bárki bármit mond, az egészséges és tartós fogyás, illetve a feszes és arányos formák eléréséhez nélkülözhetetlen az edzés, sőt, az egyik legfontosabb tényező.

    • Kétségbeesetten 2 hét alatt lefogyni
    • Jó fogyás rutin a fogyáshoz
    • A fogyás elhanyagolt kulcsa: csodadiéták helyett serkentsd az emésztésed!

    Ahhoz, hogy a zsírégetés beinduljon, legalább percet kell intenzíven mozognod egy nap, ahhoz pedig, hogy valóban látványos legyen az eredmény, hetente legalább öt alkalommal meg kell ismételned. A legjobb, ha olyan mozgásformát választasz, amiben örömödet lelet, ami segít levezetni a stresszt, illetve energiával tölt fel.

    az alvás fontossága a zsírvesztés szempontjából

    Látogass el egy közeli edzőterembe, kocogd körbe a háztömböt, biciklizz, vagy akár tegyél egy intenzívebb tempójú sétát egy barátoddal. Hidd el, ha adsz egy esélyt a sportnak, olyan hamar fogod érezni jótékony hatásait, hogy utána már nem is tudsz szabadulni tőle. A cél az egészség, nem a soványság!

    fogyás mondásának módjai

    A fogyókúra valódi célja nem a gyakran amúgy is alultáplált, ráadásul digitálisan is karcsúsított címlaplányokhoz való hasonlóság elérése, illetve a nem létező ideáloknak való megfelelés: az tudod észlelni a fogyás szempont az egészség megőrzése, és ez az, ami miatt az elhízás valóban problémát jelent. Próbálj meg végig az egészségmegőrzésre fókuszálni, a nádszálvékonyság hamis illúzióját pedig felejtsd el egy időre, ellenkező esetben ugyanis könnyen frusztrálttá válhatsz, ami diétád sikertelenségéhez is vezethet.

    kedves bár fogyás

    Ha sikerül belsővé tenned az egészséges táplálkozás alapelveit és céljait, várható fogyás lite en és könnyű motivációd magától is átalakul, és egészséged megőrzésére koncentrálódik, azonban ha már korábban is rá akarsz segíteni egy kicsit, válassz ki étrended elemeiként olyan ételeket, gyümölcsöket, zöldségeket, melyek nemcsak a fogyásban segítenek, de speciális egészségvédő, például szívvédő, rákmegelőző, koleszterinszint-csökkentő hatásaikról is ismertek.

    Tervezz, részletezz, írd le! Sokan már azelőtt hadat üzennek a fogyókúrának, hogy elkezdenék, ugyanis úgy érzik, számukra mindez túl bonyolult tudod észlelni a fogyás időigényes, illetve a sokszor átláthatatlannak tűnő étrendek és módszerek között kellőképp összezavarodnak.

    Előbbiek meglehetősen nagy százalékban vezetnek ahhoz, hogy az akaraterő és a lelkesedés idő előtt megcsappanjon, a diéta pedig kudarcba fulladjon. Mindezt megelőzheted, ha naplót vezetsz, és még mielőtt belekezdesz a fogyókúrába, szánsz egy órát arra, hogy összeírod, mire lesz szükséged az étrend követéséhez, és bevásárlólistát készítesz minden egyes napra.

    Nyomtasd ki és tedd a hűtőre!

    A naplóba emellett rögzítheted - lehetőleg rövid távú - céljaidat, illetve a fogyókúra során észlelt érzelmi állapotaidat, éhségszintedet is. A későbbiekben a napló visszaolvasásával olyan összefüggésekre deríthetsz fényt, melyekre soha nem is gondoltál volna, továbbá segít abban is, hogy mindvégig koncentrálj, és ne felejtődjenek el a fogyókúrával kapcsolatos teendőid.